Tisk
Kvalitní firmy - ověřeno zákazníky - předány počtvrté

Kvalitní firmy - ověřeno zákazníky - předány počtvrté

Dagmar Čechová | Pátek, 26. září 2014 |

Přidat na Seznam.cz

4. ročník slavnostního předávání certifikátů značky KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY 2014 úspěšně proběhl u příležitosti mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH Praha 2014. Na stánku partnerské společnosti ADMD byly certifikáty předány z rukou manažerky značky Ing. Jany Klasové a moderátora PhDr. Jakuba Železného.

ořez 01 FOR ARCH 2014 P1450953

KVALITNÍ FIRMA – ověřeno zákazníky je prestižní značka, kterou uděluje nezávislá společnost APC Asociace pro certifikaci na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Za aktuální hodnotící rok 2013/2014 certifikaci a značku získalo 64 firem z celkového počtu 283 zpracovávaných Referenčních analýz spokojenosti. Certifikované firmy dosáhly od svých zákazníků hodnocení lepší než 1,5. Což znamená, že svoji práci odvádějí kvalitně, odpovědně, komunikují se svými zákazníky a v případě problémů tyto řeší ve prospěch zákazníka.

ořez 02 FOR ARCH 2014 P1450953

Co značka KVALITNÍ FIRMA přináší jejím držitelům?

  • Zpětnou vazbu od zákazníka a jeho celkový pohled na zakázku od A do Z;
  • Prestižní značku, která posiluje důvěryhodnost firmy u nových i stávajících zákazníků;
  • Reference zákazníků, které s jejich souhlasem může firma veřejně použít;
  • Objektivitu hodnocení a ověřitelnost referencí, které zajišťuje nezávislá společnost APC Asociace pro certifikaci monitorováním celého procesu se souhlasem zákazníků.

ořez 03 FOR ARCH 2014 P1450953

Certifikaci a značku mohou firmy získat až poté, co uspějí s vyznamenáním v rámci komplexního hodnocení od svých zákazníků, čili do průměru 1,5 při hodnocení jako ve škole. Na druhou stranu zákazník musí horší známku než 1, kterou na konkrétní otázku udělí, vždy odůvodnit, aby byla zaručena objektivita pro obě strany. Na rozdíl od standardních certifikací se program nezaměřuje na vnitropodnikové procesy, ale zkoumá spokojenost zákazníků za aktuální rok v následujících oblastech:

  1. Kvalita dodaných výrobků
  2. Kvalita poskytovaných služeb
  3. Kvalita komunikace
  4. Chování pracovníků
  5. Dodržování dohod
  6. Řešení případných problémů
Vaše komentáře (0)

Nejnovější články v kategorii “Aktuálně”

Více článků »