Sruby & roubenky
Všechno, co chcete vědět o dřevostavbách

Financování dřevostavby a legislativa

Tisk
Hypoteční banka představuje Virtuální pobočku

Hypoteční banka představuje Virtuální pobočku

Dagmar Šimonová | Pondělí, 19. září 2011 |

Hypotéka je velice rozšířeným finančním nástrojem, bez něhož by moderní trh s realitami jen těžko fungoval. I při výstavbě nebo koupi dřevostaveb se mu většina stavebníků nemůže vyhnout. Co však udělat může, je vybrat si z nepřeberného množství různých variant. Jedním z rozhodných kritérií je samozřejmě i množství času, které bude muset při sjednávání hypotéky a jejím plnění obětovat.

Hypoteční banka, specialista na poskytování hypotečních úvěrů a jednička na českém hypotečním trhu, představila Virtuální pobočku – nový a moderní doplněk ke stávajícím prodejním kanálům. Díky tomuto nástroji se tak můžete se svým hypotečním bankéřem setkat přes Internet a vyřídit tak vše potřebné z pohodlí vašeho domova. „Virtuální pobočka je další inovací a příspěvkem Hypoteční banky k modernizaci českého bankovního trhu v oblasti obsluhy klientů," vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.

Přibývá stále více klientů, kteří preferují kumunikaci přes internet

Hypoteční banka tak reaguje na sílící požadavky klientů, komunikovat s bankou mimo klasickou otevírací dobu z pohodlí domova. Nově otevřená Virtuální pobočka Hypoteční banky proto umožní klientům sjednat si virtuální schůzku s reálným bankéřem každý pracovní den od 17:00 do 21:00. Má za cíl šetřit klientům čas a sloužit jako doplňkový prodejní kanál ke stávajícím kamenným pobočkám a externím prodejcům. Využijí jí zejména klienti, kteří již jsou přes Internet zvyklí běžně komunikovat.

„Bankovní služby se musí přizpůsobovat dynamicky se měnícím potřebám klientů. V naší každodenní praxi se potvrzuje, že převážná většina zájemců o hypotéku si ji sjedná tradičním způsobem - na pobočce banky nebo přes svého finančního poradce. Současně však sílí skupina těch, kteří preferují částečné sjednání hypotéky po internetu. Těmto potřebám klientů jdeme virtuální pobočkou naproti," komentoval novinku Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky.

 

Jak virtuální pobočka funguje

Virtuální pobočka funguje velice jednoduše. Klient si přes stránky Hypoteční banky sjedná „virtuální" schůzku s bankéřem podle svých časových možností. Tým speciálně vyškolených bankéřů je k dispozici každé odpoledne, ve všední dny až do 21:00. Každému klientovi po rezervaci termínu přijde emailová pozvánka na videokonferenci. Ta obsahuje unikátní link, přes který se klient přihlásí do video hovoru s bankéřem. Tato relace je zabezpečena a šifrována dle platných bankovních standardů.

Vaše komentáře (0)

Líbil se Vám článek?

Nejnovější články v kategorii “Financování a legislativa”

Více článků »

Partneři projektu

  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner

Reklama