Dagmar Šimonová
|
Pondělí, 09. září 2013 |
V zimě hřeje, v létě chladí. To je dnes již známý slogan Chytré izolace. Rádi bychom vám blíže vysvětlili význam těchto slov.
|
Helena Petáková
|
Pondělí, 09. září 2013 |
Krásný dřevěný dům se nachází v lesích Portlandu ve státě Oregon. Kamenitý pozemek strmého svahu umožnil tvůrcům studia Architects Oshatz přenést hlavní patro do úrovně korun a vytvořit tak pocit, že se nacházíte v domě na stromě. Klient - milovník hudby – měl přání, aby se jeho domov stal nejen součástí přírodní krajiny, ale také svým tvarem aby harmonoval s tokem hudby.
|
Dagmar Šimonová
|
Pátek, 06. září 2013 |
Ač je to dnes už těžko pochopitelné, moderní dřevostavby neustále vzbuzují v mnoha lidech nedůvěru a vyvolávají stále ty stejné otázky. Jedním z klasických a dodnes nevyvrácených mýtů je akustická pohoda dřevostavby, na kterou se dříve nebo později zeptá každý, kdo se o tuto technologii začne zajímat. Jak to tedy s tou údajnou hlučností dřevostaveb vlastně je?
|
a.janousek
|
Středa, 04. září 2013 |
Kanadský šindel, známý také jako asfaltový šindel, patří mezi oblíbené lehké střešní krytiny. Kanadské šindele jsou dnes dodávány v praktickém podélném formátu, kde je více šindelů vedle sebe, a je možné je použít takřka na jakoukoliv šikmou střechu.
Dnes obecný pojem „kanadský šindel“ má své opodstatnění – první tenké kompozitnístřešní krytiny se totiž zrodily na území Nové Anglie. Vývoj - pokusy o novou střešní krytinu byly zaznamenány již v roce 1840. Důvod pro vývoj nové krytiny byl prozaický – státní orgány se snažili vytlačit klasické střešní šindele z požárního hlediska, a tím soukromý sektor hledal cestu jak využít poptávky po méně hořlavém materiálu pro střechy.
|
Lucie Němcová
|
Středa, 04. září 2013 |
Společnost Haas Fertigbau Chanovice, tradiční dodavatel vysoce kvalitních dřevostaveb, specializující se na nízkoenergetické i pasivní rodinné a bytové domy, dále na halové, zemědělské, sportovní stavby a střešní konstrukce, si Vás dovoluje pozvat na „Den otevřených dveří ve firmě HAAS".
|
Dagmar Šimonová
|
Úterý, 03. září 2013 |
Stavebnictví v České republice prožívá posledních pár let dramatický pokles. Ubylo státních zakázek v dopravních stavbách, velké společnosti musí bojovat o každou stavbu. Některé dokonce začínají stavět i malé stavby, na které by před krizí ani nepomyslely. Lidé méně staví rodinné domy a více se soustředí na rekonstrukce starších nemovitostí. Právě zde nalézají obrovské využití lehké dřevěné konstrukce, ideálně vyhovující svou hmotností starší zástavbě. Jejich výborné tepelně izolační vlastnosti a tím i menší tloušťka konstrukcí vyhovuje malému prostoru. Jejich podíl na českém stavebním trhu roste, i když statistiky růstu se rozchází.
|
Dagmar Šimonová
|
Čtvrtek, 29. srpen 2013 |
Jednogenereční vícepodlažní srubová stavba od společnosti Dřevostavby Harabiš, s.r.o. se rozkláda na půdorysu zhruba 100 m2 a její prorotyp je k vidění v Hraběticích. Stavba je tvořena I. nadzemním podlažím a podkrovím. V přízemí se nachází zádveří, koupelna s WC, obývací pokoj se schodištem do podkroví a kuchyně s jídelním koutem. V podkroví jsou umístěny dva dětské pokoje, ložnice a koupelna s WC.
|
Petr Houška
|
Středa, 28. srpen 2013 |
Moderní stavební trh nabízí řešení snad pro každý stavební případ. Vytváření průhledných střech bylo před 60 roky prakticky utopické – sklo je velmi těžké, rozbitné (vyjma neestetického drátoskla) a samotné především tepelně neizoluje. |
Helena Petáková
|
Úterý, 27. srpen 2013 |
Horažďovická společnost ATRIUM, jeden z předních dodavatelů montovaných nízkoenergetických a pasivních dřevostaveb v České republice, již několik let používá při konstrukci svých montovaných domů unikátní, difuzně otevřenou konstrukci DifuTech®, která ve spojení se systémem větrání s rekuperací nabízí zdravé a ekologické bydlení.
|
Helena Petáková
|
Pondělí, 26. srpen 2013 |
Po dlouhé době stavebníci už konečně pochopili, co pro ně znamená pěnové sklo GEOCELL a jeho multifunkčnost. Po více než čtyřech letech, co se firma CONDA s.r.o. problematice pěnového skla věnuje, je teprve v poslední době vidět odklon zákazníků od jeho tradičního vnímání.
|
|
|