Sruby & roubenky
Všechno, co chcete vědět o dřevostavbách

Doporučujeme

Tisk
POLSKA DOORS & WINDOWS: <small>Otevíráme pro vás svět</small>

POLSKA DOORS & WINDOWS: Otevíráme pro vás svět

Helena Petáková | Středa, 23. leden 2013 |

Polsko je jedním z největších výrobců střešních oken na světě a zdejší závody vyvážejí až 70-75 % svých výrobků. Díky jejich vysoké jakosti a uplatnění konkurenčních cen jsou polské firmy přítomny na několika desítkách trhů prakticky na všech kontinentech.

logo POLSKA DOORS & WINDOWSPolská střešní okna jsou moderní, energicky úsporná a bezpečná. Výrobní firmy využívají nejnovější technologie a řešení potvrzená mnohými mezinárodními certifikáty.

Paweł Wróblewski, Polskie Okna i Drzwi„Inovace, flexibilita a potřeba neustálého rozvoje firem, které střešní okna vyrábějí, způsobují, že zahraniční partneři tak rádi využívají nabídky našich podniků", míní Paweł Wróblewski, ředitel Svazu výrobců, dodavatelů a distributorů „Polská okna a dveře" (Polskie Okna i Drzwi).

K největším výrobcům střešních oken patří polské firmy Okpol, Dobroplast či Fakro (firma je jedním z největších výrobců na světě s patnáctiprocentním podílem v globálním trhu). Potenciál a možnosti polských firem vidí rovněž zahraniční koncerny jako Velux a Roto, které se kromě prodeje zabývají v Polsku rovněž výrobní činností.

Zájem o polské truhlářství ve světě

Závod firmy VELUX – ve městě Gniezno„Vysoká jakost nabízených výrobků, profesionální práce vývozního, servisního i logistického oddělení a bohatá nabídka dodatečných služeb garantují další rozvoj polských podniků na zahraničních trzích. Polští výrobci jsou přesvědčeni, že uznání polského truhlářství jako „polské vývozní speciality" tento proces značně urychlí a polské značky získají ještě větší uznání zahraničních investorů", říká Paweł Wróblewski.

Inovace, jakost a bohatá nabídka

To jsou devizy, díky nimž polští výrobci střešních oken doufají, že se jejich přítomnost na českém trhu zvýší a že navážou spolupráci s místními firmami. S ohledem na skromnější portfolio spotřebitelů v období krize se rozvážněji rozhoduje o tom, jaké výrobky nakoupit. Polští výrobci nejenže nabízejí inovační řešení za konkurenční ceny, ale dokážou být i pružnější vůči požadavkům klientů na místním trhu.

logotypy UE ME IE  sentenceNEW kopie

PhDr. Helena Petáková

Vaše komentáře (0)

Nejnovější články v kategorii “Aktuálně”

Více článků »

Partneři projektu

  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner

Reklama

  • Banner
Banner