| Dřevostavby, časopis o bydlení - DřevoStavby

Jak získat na dřevostavbu dotaci Nová zelená úsporám

Tisk

Petra Vaňková | Pondělí, 30. březen 2015

obrázek článkuRozhodnete-li se pro stavbu pasivní dřevostavby, považujeme za zásadní myslet "pasivně" již od prvních úvah a návrh průběžně optimalizovat. Architekt může celý energetický koncept zásadně ovlivnit a správným návrhem vám tak uspořit nemalé finanční prostředky. Třeba právě možností získání dotace. 


Líbil se Vám článek?
 

Slunce svítí zdarma, využívejme jej k vytápění dřevostavby!

Tisk

Petr Houška | Úterý, 23. říjen 2012

Na povrch Země dopadá velké množství slunečního záření a bylo by při dnešních cenách energií nelogické, nevyužívat sluneční paprsky ve fotovoltaických článcích pro výrobu elektrické energie a nebo v teplovodních solárních panelech pro ohřev TUV či pro přímou výrobu teplého vzduchu v teplovzdušných panelech.

obrázek článku

Líbil se Vám článek?
 

HS portály a velkoformátové posuvné dveře v dřevostavbách nebo rekonstrukcích rodinných domů

Komerční sdělení | Úterý, 14. květen 2019

obrázek článkuMít přístup z obývacího pokoje přímo na terasu širokými prosklenými dveřmi je snem nejednoho majitele domu. Dnes není problém si takové přání splnit u nové dřevostavby ani u rekonstrukce rodinného domu.

 
 

KINGSPAN Izolace: Tradice v Evropě i ve světě

Tisk

Dagmar Čechová | Úterý, 06. leden 2015

obrázek článkuAkciová společnost Kingspan Group plc se výrobou a prodejem izolačních a zateplovacích sendvičových panelů začala zabývat v r. 1970, tedy 5 let poté, co ji v Irsku založil Eugene Murtagh. Od té doby jsou přednosti izolačních a zateplovacích systémů Kingspan Izolace všeobecně uznávány a s úspěchem využívány v mnoha oblastech stavebnictví, zejména při projektech obchodních a distribučních středisek, komerčních a průmyslových celků, středisek pro volný čas, nemocnic, škol a v neposlední řadě i rodinných domů.

 

Světla s esencí přírody

Tisk

Lucie Němcová | Pondělí, 21. prosinec 2015

obrázek článkuTereza Kouklová a Petr Cichoň se odmítli smířit s faktem, že designové osvětlení musí být drahé a pro běžného zákazníka nedostupné. Že to jde i jinak, je přesvědčila jejich zkušenost a osobní setkání s kreativními tvůrci. Založili tedy značku designovou Claro.


Líbil se Vám článek?
 
 
 
gotop